Jul 19, 2011

sahabat yang disayangi...

kdg2 kita rsa mcm syg sgt kt kwn kita 2....kdg2 dia admit...n cara dia admit pon buat kita rsa berbunga2 n buat kita kata "yeahh kwn aku yg sorg neh syg aku"..tp kdg2 cra n layanan mcm anggap kita cm kwn biasa..dlunya sggup ckp kita sgalanya but now....bila diperlukan ja bru nk ungkapkan kata2 mnis..n kita neh yg sememngnya sygkan dia cair mndengar kata2 manis 2..n one more "bhgianya ada kwn yg igt aku smpai mcm ni skali"..

dlm hati brdebar2 kenangkan kwn mcm 2..rsa mcm nk buat sgalanya utk dia..utk tgk dia bhgia n utk kami sma2 hepi...bila dia susah kita rsa nk usahakan smtg even payah juz nk tlg dia..n dia pon pnah buat suatu ketika dlu..saat 2 rsa oohh dia kwn ketika susah senang..

tp 2 dlu..skg neh rasa keliru...ntah betol dia syg ntah tidak..kdg2 still rsa syg tu...tp kdg2 dia buat smtg yg kita akn ckp "dia neh syg aku lg x" "dia neh igt aku lg x" "aku neh bkn kwn yg sntiasa ada disaat dia susah kah" "dia neh still perlukan aku kah"

ntahla....wlau apa pon aku tetap syg kau..even kau dh lupakan aku tp aku still simpan kenangan aku n kau..kenangan kita yg paling indah sebagai sahabat..aku dpt rsa yg kau still syg aku cma dh xkuat mcm dlu..tp syg aku kt kau masih kuat mcm dlu..

frens, i love u with all my life...

No comments:

Post a Comment