Jul 16, 2011

hari khamis idzyan cuti..jadik kami berempat plan nk g pusat sains!! oh yeeahh oh yeeahh...!!
pkul 2lebih kami gerak..aku pon drive lah keta pegi ke pusat sains!! oh yeeahh oh yeeahh...!!

yeaahh yeaahh mendaki!

eh ainul..ang kalau setakat maju 1 inci dr ground baek xpayah posing mcm dh bnyikan loceng atas 2..hahahaha

haaa!! tgk aku pnjat..tggi smpai trkangkang...xpe..asalkan dpt bnyik loceng..1 pusat sains leh dgr..hahaha

wueeekkk....mari tiru gaya si putih!!

tarikk tarikk!! apa yg penting...KERJASAMA!!

mereka sedang melihat BINTANG!!

haaaa!! itu BINTANG!!

bnda ini mgeluarkan bnyi yg boleh mnghasilkan muzik!! yan pndai dlm bidang muzik!! hahaha

kemudian saya mngambil alih!!

masing2 nk try smua bnda yg dipamerkan

adeh...terambil yg blurr plak...xpalah!! hahahaah

kami kembar kepala!

ainul mmg suka pose2 terencat cmneh...haahaha

nmpak hebattt!!!! arrgghhhhhh!!!

kami sedang menonton 3D dinosour!

itu sperma dinosour!! dgn ovari!!! hahahahaha!!

ekau dh knape yan?? nk berlawan dgn dinosour 2 kot..kehkehkeh

ini cermin pelik!!!

erkk!!! apa yg aku sedang buat 2?? =,=""""

ini rumah gegaran...boleh rasa gempa bumi!!!!  aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! yan jerit!!! hahahaa!!!

khusyuk x??ada ciri2 pelajar sekolah datang pusat sains x??yeaayyy!!

eh!! jom kita kesana pulak!!!

sedang berusaha mnghasilkan tornado yg lebih besar...!!! tp xmampooooo =,="

masing2 buat hal sndiri!! kami gadoh time neh!!

yeaahhh dh bersatu!! kmi diibaratkan seperti air dicincang xkan putus!! ^__^ v

lihat disebalik cermin itu!! ada tengkorak saya!!!

ohhh warnawarni!!! eh mn ainul!!

oohh warnawarni...ainul pon ada...^__^

aku: ainul..aku rsa ada org tngkap gmbar kita
ainul: biarkan...mcm xbiasa..kitakan pemes!!

sedang mncari sasaran!!!

ya!! itu dia sasaran kita!!! serangg!!

yeaahh!!! kami kanak2 riang!!

kami demam kuning!! =,="

aku sememangnya golap!! >.<

hehehehe!!


lepas brpeluh dekat pusat sains kami pon menuju ke bandar...tujuannya nk amek kak ipar wanput...tp kami pergi mkn eskrim mekdi..hahaha makasih wann!! sbb blnja eskrim!!! sedap lahh!!
saya!! wanput!!

ainul!! idzyan!!

afte mkn eskrim kami gerak g pendang sbb nk mkn cendol...!! haha!! aku drive g pndang mngambil msa lebih kurang 15-20mnit...xtgk jam pon..maen hentam ja..huahuahua
lepas dpt cendol yg sedap 2 truskan perjalanan g sawah padi..wuwuwuwuwuwu!!!
terima kasih sekali lg kepada wanput kerana blnja cendol!!! ^__^v
kami kt sawah padi!!

tgk sana!!!

hey!!! knpa snap pic neh?? nk curi cendol sy lah 2!! hahaha

nih sebenarnya nk snap matahari yg nk trbenam kt sblah kanan...tp xnmpak..biasalah...xpro kan gna dslr...=,=" tp xpa...nmpak kereta akuh nun disana!! hahahaha

ala...padi 2 xsiap..

bertiga!

tgk pokcik 2 sbnarnya tringin nk angkat padi 2 jgk..huahuahua

berempat!!! ^__^

hahhh!! dpt jgk aku angkat!! yeahhh!!

xsabar nk meringankan beban pokcik neh...hahahahaaha!!

saya badang!!!!

xda la badang sgt....ainul pon boleh angkat....=,="

wuaahhhh!!!!

yan lagi badang!!! hahahah tggi 2 dia angkat!

eh apa tgk2...meh lar kita tnam padi neh..huhu

loserrr!! aku angkat 1 tgn ja td...!! hahaa

yan merajuk sbb kamitgkap gmbar 2org ja...

sila lihat muka merajuknya n.......ainul sumpah penyebok kt blkang 2...kahkahkahkah!!

nk romentik pon taboley...ainul sebokkk!!!

yan!!

wan!!

alolo suuuweeettttt!!! <3

pose menarik hari ini!!

dh tamat.....^__^ sekian...


No comments:

Post a Comment