Apr 7, 2011

penat yg berterusan

fuhhh..final exm dh nk dekat..slalunya 2 mggu trakhir b4 stadi week mmg mggu2 yg sakit..huuuu..serius byk gla keja yg perlu diselesaikan...test pon berlambak2 xhabis g..prsentation ngn assgnment xpyh nk crita lah...smua 2 mmg stdent slalu hadapi....
tp kli ni bkn sja kna hadap penat 2 smua..tp kna tmbah lak kem hjung mggu neh..aiyak..sabo je lahh..penat aku neh mmg xberkesudahan lah...tmbah plak aku ajk so mmg byk gla lah keja yg perlu aku sttle kan b4 g kem 2..naek trun tgga,jalan ulang alik,tawaf uitm,berpanas,berhujan bermendung.......semua 2 aku lalui spnjang aku jlnkan tgas sbgai ajk b4 g kem..
so hari ni hari jumaat bersamaan 8april 2011 adalah hari yg dirancang utk bertolak ke kem....mcm2 yg aku lalui utk mnjayakan kem ni supaya kem ni aku harapla sgt dpt jln dgn lncar n dpt krjasama dr smua pihak...
so..aku pon nk blah dh sbb ksuntukan msa nk pcking brg lagi..hope sgt2 kem ni dpt eratkan blik silaturahim n dpt memajukan diri more 2 positive....tata!! doakan smuanya baik2 sja ye..huuuuuuu ^____%

No comments:

Post a Comment