Jun 1, 2011

kembali setelah menyepi

tadaaaaa...!!! hahaha aku msuk sni aku tgk kiri kanan atas bawah....heemm HAMPEH...blog aku neh xseceria blog org laen..huhu..bkn apa..aku cuma xda msa + mlas nk cntikkan blog aku neh..hohoho nk update pon dh segan silu dh..tp disebabkan ada seorg KAWAN aku dh tnya psl blog aku neh,so aku pon trpanggil utk update lah...
makasih ye NISHA...klu x aku pon xtau apa jd kt blog aku neh..hoho..memandangkan lma dh xupdate so byk la crta2 yg mnarik xdpt aku nk smpaikan kt sni..yela..crta 2 smua dh lepas...mcm basi pon ya jgk..haha xpala...aku nk crta byk2 pon sapa ja yg nk bca kan...............? follower pon TAK rmai..biasalah...org xpemes cm aku neh sapa ja nk amek tau.....hukhuk ***knonnya sedihla 2..hahaha
ok...tnpa mmbuang msa aku nk tampilkan crta yg bru...hahaha tp kt entry ats lah...mlas nk crta kt entry yg sma..poyo kan....lalalalalalala~~~

teheeee~~~ ^__^

No comments:

Post a Comment