Jan 12, 2011

kampus life

nk dkt smnggu aku msuk kmpus bru ari neh brkesempatan nk on9 yg betol2 on9..hahaha
sbb aku dh beli p1w1max..heee...almaklumlah p1 neh bru mai kt perlis yg serba indah nih kan..huhu
pada mulanya aku dah pon register tmnet tp dkat smggu aku rgster still org 2 xmai psang lg...hmpeh kan??
berbekalkan keyakinan yg tggi aku g tmnet td n aku cncel rgster 2 n trus g beli p1..HAHAHAHA...
.......em..sbnarnya bkn nk cta psai tenet neh...haaiihh...
sem neh xda apa yg mnrik...smua brjalan sperti biasa..cuma jadual mcm best je sem neh..hueeeee...^___^
n clas aku pon smua pmpuan jek....gla best...rsa cm kmbali ke zman skolah dlu2..hehehehe
aaaaaaaa....xtau nk ckp ape da...just hadapi hari2 seperti biasa..cuma sem neh aku bertekad nk perbaiki cgpa aku....caiiyookk!!!.......insyaAllah.....^_____^


****semoga aku dapat mengharungi semua subjek yang aku amek sem neh...Aminnn....

ok...stakat neh jelah...ketemu lagi nnt ye..papai.....n terima kasih lah mmbaca entry busan neh..huhu

No comments:

Post a Comment