Dec 20, 2010

bengang


title da xley blah..
pic plak mnunjukkan aku tgh srabut..
sumpah aku bengang skang..
pala srabut pkiaq mcm2..
huh! tgh2 srabut p kdai topup mamak 2 cari psai lak..
dia wt aku rugi rm30..sial...mmgla slh aku..
yela...number yg suppose aku tulis utk topup yg brnilai rm30 tu 0136828634 aku p tulis 0196828634..
dlu pon aku pnah trsilap mcm ni then org topup 2 ckp nseb baek sbb 019 2 xda org gna so topup 2 xmsukla..
so td time da smpai kt kdai 2 aku ckpla bnda yg sma kt dia tp dia nk BETA gak ngn aku..
bkn 2 ja dia siap ckp KELING ngn kwn2 dia...sumpah aku kerat jari lah weh dia tgh ngumpat aku..siall..
bapok lah keling 2 nk ngumpat aku guna bhsa yg aku xphm..penakut ka weh??
aku dgn perasaan marah trus kuarkan rm10 then aku tulis number yg betoi pas2 blahhh!!
kaw boleh blah la MAMAK! KELING!

woii...rm30 2 aku ley gna byaq sman paking keta aku lahhhh!!!!
yg MBAS neh pon dok sman2 pasaipa..issshhh..
aku byaq la paking 2 cuma xcukup bpa kupang ja pon...huh!

ikutkan aku nk mnjerit ja mcm laki neh kt mamak 2 n kt MBAS jgk...huh!!
***xpasai2 MBAS pon msuk dlm entry neh..hahaha
bengang lahh!!
sudah..bye..!!
---------------------------------  -_-  -------------------------------------

No comments:

Post a Comment