Nov 22, 2010

rogol n pregnant

ok...memandangkan aku pon da lama xupdate blog ni n ramai la plak nk baca bebelan aku yg mrapu ni mka dengan ini akan terhasil lah 1 cerita dari aku...hehehehehehehe

ishh xtau aih nk tulih apa..da xreti nk mmbebel..yg aku tau baru2 neh sluruh umat islam mnymbut raya qurban..so rumah aku pon 4 sure lah akan penuh dgn anak2 kazen aku n apabila da penuh mula lah telinga aku akan panaaasss berddaaraahhh ja bila depa pggil aku..."mak una!!! mak unaa!!! mak unaa!!!" haaiisshh xley tgk aku snang....

nk djadikan crita mlm 2 aku trpksa tdoq luaq sbb budak2 yg brjmlah 9 org tolak 2 org so jmlahnya 7 org gedik galak gatai nk tidoq dgn aku....berebuuttt!!...ehem2..biasalahh..aku kan hott stuff..hahahaahaha sudah..diam..gelak plak..ok smbung..jam dah mnunjukkan ke angka 12 tp bdk2 neh still xtdo sbb tgk katun..smpailah dkt pukul 2...huuaaarrgghhh aku da ngntok..da siap nk tdoq..tp ttba bdk2 neh jd agresif lak..

ada ka patut ajak aku men perang2 pkoi 2pagi!!!!! oleh kerana aku menolak ajakan mereka maka dgn itu mereka telah brpakat utk mnyerang aku beramai2...!!! damnn!!! startnya bila slh sorg nmpak boxer aku..yelahh tgh baring kan..mmglah trselak abeh smua..........."eyyy nmpak sependa mak unaaa!!!!" **hello..boxer ok...hahaha
afte 2 smua yg ada kt situ pon terpegun terpesona terliur tergamam terkeras..n smua serang aku...aku kena tindih..aku kena tumbuk kena sepak kena penerajang n yg pling best depa wt aku xley gerak pas2 depa pakat2 tarik sluar aku...sumpah time 2 aku rsa mcm kena ROGOL BERAMAI2!!!! hahahaha jahanam betoi bdk2 neh..

if one day nnt org tnya sapa yg penah ada pngalaman dirogol aku nk angkat tgn....hahahahaha
hemm dlm perkiraan aku hmpir 2 jam jgk aku 'dirogol'..hahaha smpailah nk dkt pukul 4 pg bru lah aku ley tdo dgn aman brsama kanak2 trsebut...heeee...
sudahhh...tamat kisah rogol...
tgkk..betapa penuhnya aku dgn kasih syg...dia 'rogol' aku tp aku still boley pluk2 snap pic..hahaha

muka2 'perogol'..yg pompuan pon sma naik..


kaw engat kaw choomeell??

_______________________

skg kisah mngandung...yela..afte kena rgol posibility nk mngandung 2 kan ada..hahahaha!!!!!!
kisahnya start afte aku mkn...aku mkn byk gila..sumpah..mcm org kebulur..............smpaila perut aku yg xbpa nk slim neh smakin maju kehadapan mcm org mngandung 2 BULAN!!!
*************
"eh..knape perut mak una BESAR???"
"mn2...?? a'ah laahhhh...perut mak una ADA BABY!!!!!"
"kwn2 mari semua tgk perut mak una ada baby..semakin besar daripada biasa...!!!!
****maaf ye..kanak2 neh(yg dah msuk drjah 1 n 2)mmg skema bahasa mereka..kita yg da bsar neh pon boley kalah...hehehe
"bgaimana mak una boley ada baby?mn suami kamu?mak una dah kawin?
datanglah kanak2 yg lebih muda.........
"x........mak una mn boley ada baby...mak una LELAKI!!!"
"org LELAKI mn boley ada baby kt perut!!"
"betol jgk...mak una LELAKI.."
bla bla bla bla bla bla bla bla....
msing2 kata mcm 2 smpaila yg dh bsar skit mai...
"xdela..perut mak una ni mngandungi air dan lemakkk!!!!!"
"hahahahahahaa byk lemak hahahaha hahahahaha pdan muka mak una hahahahaha"
ok...terima kasih ye sbb mmbahan aku....

huh!! tgklaa...nnt hari2 aku sit up!!!! so selamat datang perut kempis n selamat tggal perut buncit a.k.a boroiiii!!!

2 comments:

  1. bongok la...mengandong lemak cm chilake jek ayat kau..hahahha..guling² aku gelak dah neh

    ReplyDelete
  2. hahahahaha nk wt cane...perut aku neh yg cm cilaka...boroi semacaamm jek..huhu

    ReplyDelete