Nov 23, 2010

period.......

perlu kah aku tulis pasal topik nehhh????
aarrgghhh aku xkira..nk tulis gk...
sbb aku sgt bnci dgn period...
da la xselesa...plus.....klu perut nehhh saakkeettt yg amat222 sbb SENGGUGUT......*****berkerut2 aku perhati ejaan neh..kompius betoi atau x sbb byk plak G disitu..huhu
wutsoever...
smbung....haaa aku mluuaatttt sgt klu menatang 2 dirasai ketika 1st period..
rsa mcm nk guling2 dr kedah smpai kelantan....***motif kelantan???hahahahaha!!!
n now aku mmg tgh merasainya ketika aku mnulis ayt ini...huh!!
hasni ckp pkai la mnyak yuyi....hahaha 2 mnyak kmbong perutla syg..**baek utk baby yg mnangis mlm2..huhu
tp msa dkt RPA aku pkai mcm lega la jgk..da la bau dia wangi...heee~~ ttba ckp psal dia kan..
hahaha xpsal2...emm..rindu kamulahh!! <3 <3 <3
ok...yg no 1 tu lah mnyak yuyi..haha yg laen2 aku xtau pe bnda...sebook ja interrupt..haha

emmm...cukupla smpai disini cita psal period..mcm busuk ja topik neh..hahaha
jatuh segala amanah saham aku..hahaha
do i care???
aku pon period jgk ok!!!
beruk pon period..xkan aku period pon jd isu..hahahah!!
so motif aku tulis neh sbb nk bgtau yg aku tgh sakeett sgt perut sbb SENGGUGUT..n dlm msa yg sma aku rindu HASNI sbb dia slalu mmbebel..klu la dia ada kt depan aku skg mmpoih bernanah tlnga dgq dia mmbebel..hahaha
xpa...xkesah..heee~~
sbb dia comel...kan eika!!!aku tau ang bca...hahahaha!!!
sudahhh!! babai!!!
yg bajet ensem 2 saya!! haa...yg sblah 2 la hasni..comey kan dia???hahaha
haaa yg pegang phone 2 eika...aku boh gk gmbaq ang sbb aku ada mntion nma ang...haha hebat x aku???heee tp yg pling best alia la sbb ttba ja gmbaq dia pon trselit..huhu

selamat malam....=)

No comments:

Post a Comment