Jan 19, 2012

RINDU

bila sebut tentang rindu kadang2 aku hampir xtau apa itu rindu...wuaaahh...kena msuk tadika balik ne smpai rndu pon xtau..hahahaha
xda la..maksud aku disini bila aku dh mula rsa rindu 2 kdg2 aku xdpt nk describe apa bnda yang aku rndu sgt2 tu...terlalu banyak bnda yg aku rndu...
mungkin disebabkan aku neh cepat JATUH RINDU??
hahaha nk nyanyi skit lah sempena lagu tema drama gemersik kalbu yg ada dkat tv3 skng neh..tp digarap sdikit liriknya..."bila aku jatuh RINDU...kan ku tlis namamu..." 
perggghh...dh lulus jd komposer neh..lalalala
berbalik kepda rindu.......mungkin boleh jugak aku katakan rindu itu subjektif??? ntahla...kdg2 aku rindukan suasana yg pernah aku lalui..aku rindukan tempat...aku rindukan msa2 aku yg terbuang...n semestinya aku rindukan seseorang....
perlu kah rsa rindu ini ada? rmai org ckp rindu 2 indah...seronok..best..rsa mcm nk senyum smpai telinga...kdg2 guling2 atas katil smpai jatuh bwh pon xpa asalkan tgh merindu....***tgn dibahu mata keatas
puuuiiiii!! 2 kalau ang rindu org yg sma2 rindu ang...boleh bergayut kat phone smpai lebam...boleh jumpa lepaskan rndu....tp aku?????
kalau aku rndukan msa lampau boleh ka aku patah balik??? ='(
kalau aku rindu org dpt ka aku jmpa semudah 2 ja? jauh beb!
bg aku rindu itu seksa...xpernah buat aku rsa senang...pergi lah jauh2 rindu biar aku jalani hidup aku sendiri..hahaha ayt mcm nk mnta pelempang kan...
hhhooodeeeeemmmm!!! 
malas nk ckp apa2...biarkan msa yg tntukan sgalanya...hahaha

aku rindu semua yang aku lalui...


No comments:

Post a Comment