Jul 12, 2011

cerita bosan aku....=,="

jumaat
hari ni kak sulong aku blik sbb dia ada urusan dgn mhkamah..dijangka tiba dlm pkol 5 petang...so aku dgn bertungkus lumus hri 2 mngemas rumah sbb tanak dgr dia mmbebel..
dlm pkol 12tgh hari kazen aku brsama laki n anak2 dia dtg sbb saja..memandangkan laki dia nk g smyang jumaat so dia brcdang nk stay umh aku jap,...
telinga aku mula bingit dgn pnggilan.......mak una!! mak una!! =,="
memandangkan umh aku neh dh mcm zoo, so sgtlah byk soalan depa brtanyakan tentang haiwan2 disekeliling trmasuklah burung abg aku....=,=" bosan...trpaksa melayan di kala aku tgh penat..
smpai la time mkn...............
along: mak una ni lelaki ka perempuan?? ******soalan yg sma sejak dia lahir....=,="
aku:...........**diam smbil bubuh nasik kt dia..
along: mak una ni lelaki ke?
aku:......**masih diam
mia: mak una ni lelaki la along...xkn along xtau..
along: mak una jwbla....
aku: perempuanlahh!!! 
along: abes 2 knapa suara mcm lelaki....
aku...=,=" ** suara aku ni sehabis perempuan dh...
along: rmbut pon pendek mcm lelaki..
aku:.........**diam smbil blah tgk tv.....=,="

siot kan...aku bnci soalan 2..=,="
ptg 2 kak aku pon blik pas2 aku tman mak aku g mn2 yg dia mau lah......stop..














kanak2 yg selalu membuli aku

sabtu
7pagi
zati:bgun bgun bgun....bgun cepat aku nk g penang....nk beli brg..**err aku bgun lmbat sbb aku period ye..harap mklum
aku pon terpisat2 bgun g mndi...
afte siap smua kmi brempat pon brtolak g penang...**including my parents
hari ni hari perhimpunan BERSIH...so dkt highway jam gila pjg sbb polis buat rodblock....F***..xlarat tggu lah..dekat sejam msa habis k stu...xpela..redhA...=,="
dh smpai penang g melantak dlu kt kapitan..best!! sedap!! kenyang!!
then aku ikut ja zati g jln2 cri brg kt queensbay..
dia nk beli bju sejuk sbb nex month dh nk g new zealand..
dr kedai ke kedai...smpai petang..penat...tp xpa dia blnja aku double chocolate blended....sedap!! ^__^
balik smpai kedah singgah hospital...melawat org saket..then trus g office mak...dia ckp byk keja xsiap..
time 2 dh mghrib..msuk office dia aku terlentang dlu atas sofa..pas2 tlg dia cop smua buku2 anak2 murid dia..hemm..
dh rse cm pengetua plak bila aku dduk ats krusi dia..haha sumpah byk nk mampos buku yg kena cop n sign...
smpaila pkol 10mlm...2 pon xhabis cop...
dh lapar g mkn kt restoran santhai....sedappp!!! n mahai!!! 
balik rumah..tido..

ahad
pg2 kena siap sbb nk tman zati g mhkamah trnslate surat nikah dr huruf jawi ke huruf rumi..dr bhsa mlysia ke bhasa inggeris...=,="
smpai ja mhkamah 2 smua pndang semacam jek...hello..aku bkn pesalah lahh!!! apa daa...
lpas 2 tman dia g cari bju lg...=,=" beg, kasut smualah...penat...
pas2 g dentist lak...tggu dlm sejam..bru siap...
blik umh tido xsdr diri....
malam g office mak smbung keja yg xhbeh...
sepatotnya ni kerja kerani dia..apsal lak aku yg kena buat..xpela..mak aku jgk..
spnjang aku cop smua buku2 2..aku tgk student akaun kbykan tulisan nk sma dgn aku!!! hahahah tp aku pnya cntik skit kot..lalalala~~
dh abeh cop..aku pon drve blik uma..tidooo...zzzzZZ

isnin
kena bgun pg2 jgk...pegi mhkamah balik sbb nk ambik surat nikah 2..
pas2 g kedai speck..zati nk buat speck baru..gila byk duet pompuan neh..bkn nk derma skit kt aku..
pas2 g beli sluar jeans plak...habis msa dlm 2 jam....=,=" penat...
lpas selesai smua balik umh tgk tv...bosan....
mlm plak ayh suroh trnslate dokumen yg setebal alam dr english ke bm n dr bm ke english..hemmm penat...selamat ada google trnslate... pkol 4 bru habis...perot lapar..g mkn..pas2 tgk tv......zzzZZZ tertido..




errr...motif letak pic neh?? =,="

selasa
trjaga pkol 7lebih2..mybe pkol 8 kot..hahahaha
bsuh pnggan2 yg smlm....
hntar mak g naek bus..ada kursus kt penang 3hari 2mlm...
balik..on9..tido..mkn..tido..on9..tgk tv...
BOSAN LAHHHH!!!!!!!!!!! 
aku bnci cuti.... =,="

nk buat muka bosan tp jadik jambu lak....sila abaikan pic nih.....huuu



No comments:

Post a Comment