Sep 21, 2010

araustralia ter'chenta'!!!!!

dah 2hari aku smpai arau iaitu tmpat aku mlnjutkan pljran ke peringkat dgree....dlu aku stadi dip dkt uitm melaka...kt sna depa pggil lendu sbgai LONDON...kononnya uitm londonlah ktakan...hahaahhaha tp kt sni pon apa kurangnya...ARAUSTRALIA gitu....ooohhh meleetttsss uuuooollss...hahaha

act xde pe yg mnarik sgt pon dkt arau neh..cma xde la mnjengkelkan sgt..aku lebey ska lendu evn arau lg bsar tmpatnya..klu aku pk2 kan blik xde mslah pon aku stadi kt sni..aku ok ja ngn smua org...cma bla aku bljar kt sni aku ada 1 perasaan yg susah nk dtfsirkan..aku rsa rimas lemas..mcm2 lah..bkn dsbbkan kwn2 clas or lec...**ohhh aku mmg tiada mslah ngn mereka..so sape2 bdk clas yg trbaca jgn slah anggap ye ^__^...aku cuma xska/takot/bnci/xmau jmpa dgn seorg mkhluk Allah neh...aku sboleh2nya xmau jmpa dia...Ya Allah...jgnlah bg aku trsrmpak ngn dia spjg aku disini..aamiinn...

bila stat clas afte raya neh mula lah byk test quiz...huuii...act esok aku ada 7testtt!!!! 6 test account 1 test mgt!!..gila kan...ohh!!  aku bercinta disini bersama test!!!hahahaha

so tnpa mmbuang wktu aku ingin kmbali cepat kerumah dan siap2kan diri utk stadi!!! caiiyok2 una kie jamilll!!!!  >.<

No comments:

Post a Comment